luni, 16 noiembrie 2009

Dorinta

A trecut ceva timp.Sau mai bine zis,s'a scurs saracu,eu rugandu'ma el el,iar el chinuindu'ma!!:)) si iata'ma iar aici.Vin sarbatorile!!!!yuhuuuuu!!!!!!!!urasc asta!!!:)) nu ma bucur deloc!mai rau ne complicam.Incepem sa ne facem nervi:unde petrecem sarbatorile...mama lor de cadouri,etc.asa am fost educati sa gandim si am acceptat asta cu bratele deschise.Vreau sarbatorile acelea:cand iesem afara cu sania,cadeam,ma tavaleam in zapada,oboseam urcandu'ma pe derdelush,faceam cazemate si oameni de zapada.Si acum cel mai PLACUT moment: cand intram in casa,la caldura,cu fundul rosu de atata umezeala si frig si ma bagam in patutz.Sunt momente ce nu revin,din pacate.Poate sentimente date uitarii,caci acum suntem mari.Nicidecum.Totusi,lasand asta laoparte,am o mare,mare dorinta:">.Vreau ca in seara de Craciun(merge si de revelion,treaca de la mine,sa nu fiu pretentioasa:P) sa am toti prietenii in jurul meu.Se stiu ei.Lucru imposibil de indeplinit,caci unii nici nu se cunosc.Insa le prezint aici dorinta mea.Si anume:VA vreau pe toti langa mine!!!!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu