joi, 6 august 2009

In multime

M'am intrebat ieri daca exista iubire neconditionata.Iar raspunsul pe care mi l'am dat a fost "da!".Si asta pentru ca am gasit oameni ce pot fi iubiti neconditionat.Nu toti avem harul acesta.De a ne face iubiti neconditionat.Nu exista o reteta pentru asta.Trebuie doar sa inveti sa vezi dincolo de aparente.Si cum spuneam,raspunsul e da.Am intalnit oameni extraordinari,de la care nu ceream nimik si care nu imi cereau nimik.Era asa..magic.Dar am intalnit si exemple din cealalta categorie.Care simteau nevoia sa ceara ceva pe langa iubirea oferita.Sa obtina anumite lucruri.Sa isi confirme ceva.M'am revoltat,am plans,am batut din picior,si m'am calmat.Cum asa?Pai simplu.Vina nu era a mea.Eu procedasem corect.E imposibil sa spui ca iubirea e de vina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu