duminică, 18 octombrie 2009

ma doare...

In seara asta chiar m'am suparat.Eram in metrou.ma intorceam de la serviciu.La un moment dat intamplarea a facut sa'mi intre ceva in ochi.In acelasi timp,citeam un sms.Si ma jena,si ma ustura si ma manca,imi lacrima si ma scarpinam,etc.Nerver mind.Si aici vine partea dragutza.Un nene din fatza mea se tot holba la mine.Se uita o data,se mai uita o data,apoi fiindu'i oarecum lene sa'si mai mute privirea,se uita insistent.Imi venea sa strig:"NU!!!!nu mi'a dat sms ca vrea sa ne despartim!!!pur si simplu mi'a intrat ceva in ochi!!!!!!!!!"Oamenii astia chiar sunt idioti.Foarte multi dintre ei.Am observat aceeasi reactie cand urca cineva cu un copil bolnav sau o persoana ciudata.Se uita insistent la el,il studiaza,ii analizeaza reactiile,vor sa se convinga cat de ciudat e.Fiecare om e ciudat in felul lui.Sau cum am citit mai demult pe undeva,un monstru e o fiinta diferita de celelalte.Dar asta il face monstru:-?? Nimic altceva dupa parerea mea.Gata..mi'a trecut...am spus ce ma durea...sper sa nu mai scriu despre chestii de genul niciodata:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu