joi, 11 martie 2010

note MuzIcale

M'am concentrat adeseori pentru a vedea ce se afla ascuns in jurul meu.Si am descoperit.Insa cati oameni fac asta?Cati oameni lupta pentru a fi fericiti?Cati oameni traiesc in prezent?Am auzit de nshpe mii de ori treaba asta cu traitul in prezent.Mi se parea o prostie.Imi spuneam:da ce rost are sa ma stresez atat,sa ma concentrez atat,dar alta treaba nu am?si tocmai....nu aveam alta treaba..sau aveam ceva ce nu trebuia sa ma preocupe la acel moment..Am incercat dimineata,in drum spre serviciu sa nu ma gandesc la problemele ce urmeaza,sau la ce am de facut,ci doar sa ascult sunetul strazii.Atat.Pentru ca orice are un sunet,un cantecel,o melodie.E compusa de noi toti,ca parti ale universului.Sunt eu,ce pasesc intr'un ritm alert,cu tigara in gura si sprancenele un pic incruntate,esti tu,cel ce treci in viteza pe langa mine,cu mainile in buzunare,este ea,care vorbeste la telefon,destul de tare incat sa poti afla cum ii va decurge ziua,este un altul,intr'o masina la stop,claxonand de zor,vecinul de alaturi ce iese cu cainele la "plimbarea" de dimineata,este tanti care tocmai a coborand sa isi ia paine si o intalneste pe cucoana x.Sunt eu,care incerc sa imi inseninez privirea si sa mai scot un pic de fum.....privindu'va si dorindu'mi sa ingropati grijile de zi cu zi,sa fiti mai senini si sa nu va mai grabiti catre ceva care oricum va asteapta.Ziua de maine nu va intarzia niciodata sa vina,importanta e usa pe care isi face aparitia,iar cheia e la tine;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu