marți, 12 aprilie 2011

materi(al)e


Am ajuns.Aproape ca uitasem drumul de intoarcere catre acest loc.Am revenit cu incarcatura noua.Nu buna.Nu rea.Diversificata.Am cunoscut oameni,m'am atasat,am primit cate o palma din cand in cand,dar nu imi amintesc decat imbratisarile:).Am avut o discutie astazi cu cineva.Vorbeam de materialele hainelor,ne amuzam,ne tachinam si mai in gluma,mai in serios mi s'a spus: "Mai fata,ia ai grija cu materialele tale!!".Brusc,m'am gandit la altceva.Adica,ce fel de material?Adica ,cel din care sunt facuta eu?Persoana nu a vrut in nici un caz sa spuna asta,dar m'a pus pe ganduri...M'a facut sa reflectez asupra propriei persoane,asupra "materialului" sufletului si mintii mele...Si iata'ma intoarsa aici,insotita de aceste ganduri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu