duminică, 14 februarie 2010

Paris,esarfa,scrisori.


Am vrut sa ma mut,sa parasesc acest loc in favoarea concurentei.Voiam sa schimb ceva,sa nu mai vad zi de zi aceeasi fata,dar urmand sfatul unui prieten,m'am oprit.Da,despre blog e vorba.Sunt ca un batran,care de'a lungul vietii aduna tot felul de lucruri si odata cu trecerea timpului,ii e greu sa se mai desparta de ele.Si aduna si tot aduna...ma rog.Astazi m'a impresionat ceva.Ma aflam la munca in fatza unei cliente.O clienta ciudata,cu o tunsoare,sa zicem,iesita din comun,cu un ruxac imens,de parca tocmai urma sa'si planteze cortul si cu o geanta transparenta.Ehh..tocmai acea geanta transparenta conteaza,caci a lasat sa se vada in ea trei lucruri: o carte despre Paris,o esarfa si niste scrisori.La prima vedere poate suna ciudat,caci nu pe oricine emotioneaza astfel de lucruri.Insa eu m'am lasat prada gandurilor si mi'am imaginat'o calatorind prin lume cu esarfa la gat,citind carti frantuzesti si trimitand scrisori.Cine mai trimite scrisori in ziua de azi?Ei bine,da,clienta mea o face:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu